onsdag 1 april 2009

såå jävla lågt

Hade fått en kommentar här på bloggen idag. Jag vill börja med att jag tycker de är kul att höra att ni tycker om att läsa min blogg de uppskattas. Men sen kommer vi till de som va mindre kul, och jag vill bara säga de att jag umgås med vem jag vill, när jag vill och hur mycke jag vill de har ingen annan med att göra så länge de inte skadar mig eller min son. Tina är min bästa vän som jag någonsin haft och jag har aldrig kommit så bra överens med en kompis tidigare som jag gör med henne och så länge vi gör de så kommer vi fortsätta att vara kompisar. Och jag tycker om man ska yttra sig om något sådant som den här personen som skrev gjorde så är de jävligt lågt och fegt att inte kunna stå för vem man är. Så om du läser de här så tycker jag att du kan tala om vem du är. Och när de gäller hennes dotter så har inte hon mer barnvakt än va jag har till Wille, så om du nu tycker som du tycker om Tina så lär ju du tycka samma sak om mig...Kommentaren är nu borttagen.

3 kommentarer:

  1. Kan säga att det defintivt inte jag som skrivit kommentaren, bra att du har hittat en sånn bra kompis tycker dock att det är tråkigt som fan när man har försökt finnas till och ställa upp och bara bli bort vald.

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig trott att de är du heller för den som har skrivit kommentaren är nånstans ifrån nora, har kollat ip-nummret.
    Du ska veta att jag aldrig har valt bort dig och jag vet att du ställer upp för mig och jag gör de även för dig, och kommer alltid att göra de. även om vi inte ses lika ofta längre så kan man ju höras på telefon, och de är nånting både du och jag måste bättra oss på. puss<3

    SvaraRadera
  3. Okej vad bra då vet jag :)

    SvaraRadera