torsdag 23 april 2009

23 april

Är as trött idag som vanligt bläää blir galen på att va så trött jämt men kan ändå inte sova... aja va iaf in till Örebro och hämtade mini älsk förut, åhh saknade honom fast han bara vart borta sen igår men de va ändå skönt att få va för sig själv lite, så igår kväll så drog jag hem till Tina och snacka lite skit och kolla på Mastermind den där Wallander filmen, de är nog den bästa Wallander film som gjorts de händer ju saker nästan hela tiden och sånt gillar jag :)
Snart så ska jag ta och knata hem till Tina igen och hoppa lite på henne och se om jag kan få med mig henne upp till Linde, min kamera har äntligen blivit klar så nu måste jag ju hämta den så att jag kan ta lite bilder igen =)
Ne nu ska jag ta och slänga i mig lite köttbullar och potatissallad mhmhmh gött :P

Pussisar

1 kommentar:

  1. Ohh nej cherry coke de visste jag inte att de fann åh vad mummsigt då måste jag handla:D:D

    haha ja gudja :P det e ju smidigt som attans att gå väktar kursen;P

    SvaraRadera