fredag 10 april 2009

Glafd påsk och grattis pappa =)

För de första så måste jag ju bara säga GRATTIS till pappa som fyller år idag :)
Sitter ute hos mamma och papppa i solen guuuuuu så skönt de är, känns nästan som sommar juh härligt härligt :) Va in till coop en sväng med pappa förut och handla lite skit, åkte ju mammas nya bil en saab 93 cab turbo och jag är inte ett dugg avundsjuk på den, nedå haha fan jäkla tant geee mig ;P
Snart så ska jag gå in och fixa tårtaa mh mh mh... sen så kommer släkten hit så blir de att käka påskmiddag...

Just de ja Tina och co kom ju förbi här en sväng och hälsa trevligt trvligt =)

Just nu så står wille oc tvättar min bil haha är de sånt som kallas barnarbete? haha nedå han tycker de är så kul och grejja hehe...

Nu har mamma kommit hit ut och gör mig sällskap så jag ska va väl lite social med henne sen så ska jag nog ta och tigga en cigg också haha...

ha en trevlig påsk :D

Pussisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar