tisdag 7 april 2009

Lååååååååååååång dag :/

Fyy fan va trött jag va igår kväll somnade innan kl halv 10 på kvällen och de är inte likt mig haha.. Wille hade jag bäddat ner i soffan framför tvn, mys mys för honom, men sen vakna han och va jätte ledsen så då fick han komma in till mig och lägga sig och sen sov han hela natten :) skönt för honom.
Jag hade ställt klockan på kavrt över sex i morse men fastän jag hade somnat så tidigt så va de segt att ta sig upp men efter en halvtimme lyckades jag iaf palla mig ur sängen, gjorde mig iordning lite fort och skjutsade wille till dagis och sen drog jag iväg till Rockhammar och började jobba. och just nu är jag hemma hos tina på lunch och snart ska jag iväg igen, fy fan de här blir en lååååååååååång dag. Kanske skriver lite mer ikväll..
Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar