tisdag 14 april 2009

trött trött trött bläääää

Shit jag är så jäkla trött så de finns inte, jag fattar inte att jag alltid ska vara de, de är fan störande... Har íaf vart iväg till rockhammar och jobbat på förmiddagen och morgonen.. och just nu så sitter jag hemma hos tina och har nyss käkat och om ett ta så måste jag iväg och jobba igen och jag varken vill lr orkar egentligen.. vill bara hem och krypa ner under täcket och sova fan va gött de vore...

Igår så tvättade jag typ hela dagen och satt och typ ruttna bort hemma hos tina... men tillslut fick jag ta tag i mig själv och gå hem och städa och vika in all tvätt och de va ju inte lite tvätt heller, de tog säkert en timme innan allt låg på sin plats sen så tog jag och diska så idag när jag kommer hem så ska jag nog ta och dammsuga och torka golven de är välbehövligt kan ja ju säga...

Ne nu ska jag ta och vila en stund innan jag drar iväg igen...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar