måndag 20 april 2009

Sitter i badet...

...japp de är precis va jag gör just nu och wille sitter brevid och sjunger hehe han är ju så söt.. Kom hem tidigare än va jag trodde, men imorgon kommer de bli en riktigt lång dag och de är nåt som jag inte ser fram emot så mycke haha

jag slapp ju iaf jobba själv idag på kvällen eftersom jag och Madde dela på skolan och de är fan alltid lika kul att jobba med henne hahaha och sen så går de ju oftast ganska så fort också :P

Tina va och hämtade wille på dagis och bjöd honom på glass och pizza haha värsta lyxen för honom hehe tack så mycke för hjälpen iaf de är mycke uppskattat :D

Ne nu ska jag nog ta och gå upp och mysa ner mig framför tvn, nån som vill mysa ner sig med mig? hahaha skoja bara :P

Ne men får se om jag kanske skriver lite till senare.

Hade bäst pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar