måndag 20 april 2009

Titel

sov ju hos mamma o pappa i natt och jag hade jätte svårt att somna, vet inte varför men ibland blir de så och de är jäkligt störrigt. Tina och Nicklas kom förbi en sväng igår också och tog en cigg :) Mamma tog wille imorse också så jag fick sova lite tack mamma :) de behövdes verkligen för så trött som jag va när jag gick upp...

Just nu så sitter hemma och har nyss diskat och käkat lunch, hamburgare blev de mums... Lämnade wille på dagis för en stund sen och idag så gick de jätte bra att lämna honom :) känns skönt när de inte är massa gap och skrik.. Snart så ska jag iväg och jobba och de kommer bli en lång dag idag ska först till Glanshammar sen ska jag åka och ta dagisarna sen jobba extra med madde på en skola sen så ska jag nog ta maxidoor idag också så jag slipper stressa så imorgon för då är de kickoff på jobbet som tydligen va obligatorisk så imorgon blir också en lång dag bläää...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar