onsdag 15 april 2009

Grattis Mamma =)

För de första så måste jag ju bara säga grattis mamma som fyller år idag haha och nu ska hon tatuera sig också =D hon hade fått presentkort av pappa så nu kan hon inte dra sig ur hehe... Måste ta och ringa henne imorgon och höra om hon vet va hon ska göra än ;P

Igår så höll jag på att bli stoppad av snuten två gånger men jag klara mig undan hahaha Tina va barnvakt åt wille igår medans jag va på maxidoor och jobba och när jag står vid entren och sopar när jag är där så känner jag hur de är nån som står och kollar på mig så jag vänder mig om och där står de en jäkla securitasvakt och gissa om jag blev rädd hjärtat stanna för fan och så frågar han hur jag kom in där, ja gissa va fan genom dörren kanske sen när han gick så blev jag så jävla nojig att de skulle komma nån så då slog hjärtat i typ 180 istället haha... Åkte hem till Tina sen när jag jobbat klart och wille låg och halvsov i soffan, så himla trött efter en hel dag på dagis. Jag och Tina fick nå jävla cp ryck och drog ut allt i alla hennes garderober och började rensa och packade ner kläder som va för små för Nellie två flyttkartonger och några påsar med grejer fick ihop haha alltid en början tills flytten haha...sen när vi satt de fick vi nå jävla cpsläpp och börja asgarva åt typ allt haha När kl va runt 1 så hade vi rensat klart och lagt in grejerna igen och då va de bara att krypa ner och sova, och de va verkligen behövligt och väl förtjänt..

Idag så har jag dammsugit hela lägenheten och torkat golven så lite duktig har jag vart. sen har jag vart och jobbat och de gick riktigt trögt idag bläää Åkte och hämta wille på dagis efter jobbet och de hade bara vart tre barn på hans avdelning haha helt sjukt ju... sen drog vi upp till tina och hämta min kära dator. sen så satte jag mig och börja skriva men då plingar de på dörren och så kom Lollo, Milla och Bosse hit trevligt trevligt att snacka lite skit sen blev de lite mat på de också... nu har dom åkt för en liten stund sen. känns faktist skönt att va själv för en gångs skull, jag brukar ju inte gilla de men idag så känns de bra, är bara så jävla less på allt så de känns som om jag skulle vilja gräva ner mig nånstans, känns som om jag inte orkar göra nånting, varje steg känns typ jobbigt... och Wille är så jäkla trottsig känns som allt man gör är fel och ingenting duger ungefär, skulle va skönt med några dagars ledighet och va barnfri och bara ligga i sängen och sova..

Jag funderar på att lägga mig i badet ett ta och bara koppla av snart..

Hade så bra :)

Pussisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar