fredag 24 april 2009

Härligt väder :D

Sitter ute på balkongen i de fina vädret och bara njuter av en cigg och en kopp kaffechoklad lr va de är, men de smakar iaf mums och de är ju huvudsaken :P
Igår så blev de inget Linde men de blir de idag istället =) så jag ska hämta Tina när hon slutat jobba så drar vi dit upp. igår så blev de ett glas vin hemma hos tina också med henne och eme mysmys men sen så vakna wille och hade drömt om allt som hänt (nu igen) lilla gubben tycker ju syn om honom när han gör de och de finns typ inget man kan göra för att lugna honom och de gör mig så frustrerad men sen iaf när han lugnat ner sig så gick vi hem och då somna han som en stock på en gång och sov hela natten. Jag satte mig framför tvn och slängde på när mörkret faller, den filmen är ju så hämsk och jag kan verkligen inte hålla tårarna tbax när jag tittar på den, de väcker så mycke minnen om allt men ändå så gillar jag den skarpt.

Idag så hade jag och wille sovmorgon och de va riktigt skönt=) både jag och wille har vart på bra humör idag och när jag slutat jobba så ska jag skjutsa han till hans pappa, så blir jag barnledig hela helgen och de känns faktist skönt och välbehövligt att va lite barnfri även om jag kommer att sakna willeplutt som tusan...

Ne nu så ska jag ta och dricka upp kaffet och dra iväg och jobba
sen så blir de:
-linde med tina
-hämta wille och lämna honom hos emil
-slinga håret på Eric
-resten av dagen visar sig va som händer ;P

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar