torsdag 9 april 2009


Sitter hos mamma o pappa och ruttar typ bort, jag och wille sov här i natt och de verkar som vi blir kvar här i natt också. Har vart uppe i Linde en sväng och lämnat in min kamera som är trasig, helskum va den de gick inte och ta kort allt blev bara svart haha muppigt men nu hoppas jag att dom kan ta och fixa den. sen så lämna vi tina där uppe som skulle med nicklas nånstans.


När vi kom till mamma o papppa igen så ville Wille vara ute och leka i de fina vädret och han ville leka med mammas o pappas granne Alicia hehe... och Alicia kom iaf ut och shit va blyga dom är för varandra dom säger inte ett ord utan bara står och tittar på varandra och småler haha de är nog lite kärlek i luften mellan dom haha...


Bubblans små bebisar bara växer och växer dom är ju så söta, jag fattar inte hur jag ska lyckas sälja dom :/ Nån som vill ha en kattunge så är de bara att höra av sig....


Ne måste ta och kirra lite käk nu men de blir nog att skriva ett par rader ikväll också ;)


Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar