måndag 13 april 2009

Allt känns tråk

God morgon god morgon, i natt har de inte blivit många timmars sömn, är trött som fan just nu och huvudet dunkar blää på de här. Ligger hemma hos tina i soffan haha de gjorde jag nog sist jag skrev också men jag har faktist gått upp och gjort saker emelllan haha.. Håller på och tvättar just nu också fyyy så drygt de är, tvätta är bland de tråkigaste som finns fan va skönt de skulle va om man hade nån som gjorde de åt än hehe... idag så blir de kanske att åka upp till stugan och grilla men vi får se hur de blir med de beroende på väder och så, sen så måste jag hem och städa, de ser ut som ett bombnedslag hemma hos mig städa är också tråkigt, allt känns tråk just nu jag har ingen större lust med nånting, känns som jag har tappat lusten att göra allt, vill typ bara ligga i soffan och glo film och sova men de funkar ju lixom inte...

Ne nu har willebus vaknat så nu ska jag va lite social med honom :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar