fredag 17 april 2009

Barnvakt =)

Har jobbat och stått i hela dagen känns de som fast egentligen har jag inte gjort de. Dagen börja iaf med att jag lämna wille på dagis och de va nemasproblemas skönt att lämna honom utan gnäll, tycker verkligen inte om när han är ledsen när man lämnar honom även om jag vet att de går över efter en liten stund. sen drog jag iaf iväg till Glanshammar och jobbade lite. och jag blev så jäkla trött så jag åkte hem till mamma o pappa och satte mig där ett ta och väntade på att mamma skulle ringa och tillslut så gjorde hon de och då åkte vi till maxi och storhandla, och eftersom man är fattig som en kyrkråtta just nu så betalade mamma allt hon är världens bästa mamma =) och pappa är ju också världens bästa såklart :D Dom ställer alltid upp så mycke dom kan iaf och de är jag väldigt tacksam över tack tack tack tack <3>
Sen åkte jag iväg och jobba igen efter att jag vart hemma och packat in all maten, och när kl va strax efter 5 så va jag klar och åkte och hämta wille på dagis sen åkte vi hem och vänta på att tina skulle komma med nellie eftersom hon ska sova här inatt. När dom kom så passa jag på att bjuda henne och nicklas på mat haha shit va snäll ja är asså hahaha...
Nu så ligger iaf både Wille och Nellie och sover så sött och jag sitter och skriver ut massa kort men börjar tröttna ganska skarpt på de nu så snart ska jag nog hoppa i badet och plaska runt lite känner att min rygg behöver de, de känns som om den dör när som helst om den inte redan gjort de, aja men isf är de ju inte mycke att göra åt...

Just de ja mamma tycker att jag har börja svära för mycke nu igen haha bäst att lägga av med de så hon blir nöjd ;P hehe...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar