söndag 19 april 2009

Taco mh mh mh

Efter mycke om och men igår så drog jag och Wille till stugan, de va riktigt mysigt, vi grillade korv och bara tog de lugnt. Jag va så grymt trött när vi va där uppe så jag höll på att somna på gräsmattan flera gånger haha...När vi kom hem så bjöd jag Tina, Nicklas, Malin och Tomas på taco mumsmums :) Så satt vi och snacka och kolla på barnprogram som va på tvn haha..Sen efter en stund så kom även Gutten hit. Sen så gick alla hem till Tina så kom Eme upp hit så vi satt och snacka ett bra ta om allt möjligt. Wille vaknade några gånger och va jätte ledsen, jag tror han har börjat drömma massa skit igen, stackaren :/ Hoppas de blir bättre snart så han kan sova hela nätterna igen...
Idag så sov vi till halv 11 de va riktigt skönt att få sova ut för en gångs skull så vi gick upp och käka frukost och nu sitter vi och glor på cartoon, funderar på att dra ut och spela lite fotboll med Wille sen också de uppskattas nog utav honom :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar