onsdag 8 april 2009

Sjuuuuk :(

Ligger hemma i soffan med sprängande huvudvärk och illamående blir galen på de här jag har verkligen inte tid att va sjuk och inte fan orkar man göra ett skit heller, ringde till jobbet i morse så jag blir hemma idag och i morgon. Skulle egentligen lämnat wille på dagis vid halv 8 imorse men eftersom jag är hemma så ringde jag och sa att han skulle kommma vid halv tio istället men de är ju klart att jag lyckades somna så han kom inte dit förns vid 10 och då skulle dom knalla iväg till Tallen och fira påsk lr nåt så wille va katt så han fick litte morrhår dit målade i ansiktet innan vi gick hemmifrån hehe han va så söt tyvärr har jag inget kort pga att de är nå fel på min kamera så jag måste upp till Linde nån dag och lämna in den.
Ne nu ska jag nog lägga mig och sova en stund.
Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar