torsdag 16 april 2009

trotts och städning

Sitter hemma hos Tina och degar, jag o wille ska sova här i natt men han vägar att sova och han har hållt på och trottsat hela dagen de börja imorse innan dagis med att han ville ha med sig två bilar men ja sa att han bara fick ta med sig en och de blev ett väldans liv men tillslut så gav han med sig och tog bara med en. sen va jag ju och jobba och så sen så när jag hämtade honom på dagis då va de dax igen och då ville han inte sätta på sig skorna han höll på och gapa en kvart innan han satte på sig dom sen när vi kom hem så gapa han typ i två timmar för att han inte ville städa sitt rum som han hade lovat men tillslut så hjälpte jag och eme honom och då va de klart på typ 20 minuter sen så kom vi hit och vi har nyss käkat pizza mummms och nu medans jag har suttit här och skrivit så har min lilla trottsiga älsk somnat så nu kan man äntligen ta och koppla av lite. och imorgon så ska jag med moder och handla.. just de ja jag ringde och fråga henne idag va hon skulle tatuera men de viste hon inte än haha...

aja ska va lite social nu pussisar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar