tisdag 28 april 2009

Dålig uppdatering....

.....ja de har de verkligen vart men har haft fullt upp i helgen som va...
I fredags så va jag med Tina och sen på kvällen så skjutsa hon in mig till Örebro så möte jag Eric där och förfesta med de gänget ;P sen blev de Klaras så mötte jag Emelie där så hon hängde på oss, sen drog hon o jag till Satin och mötte Magnus och Aron. Sen tog jag en cigg med Lollo och Milla medans jag väntade på att Tina skulle komma och hämta mig :) Sen blev de fyllekäk på Max de va gött de minsan...
På Lördagen så åkte jag och frugan och sola och sen blev de fika hos hennes moster, sen blev de en sväng till M -berg. Åkte förbi hemma hos mamma och pappa på vägen hem och satte oss och tog en cigg med Eric och Tobbe i de fina vädret :P
När vi kom hem så gjorde vi oss iordning på rekordtid tror jag innan vi drog upp till stråssa och sedan spendera vi kvällen och halva natten uppe i Ludvika haha...
I söndags va jag mest seg och ville ligga hemma och dra täcket över huvudet, men de kunde jag ju inte jag drog till Glanshamma och hämta wille hos Emil sen åkte vi hem till mamma och pappa.. På kvällen så kom Kalle hit =) Mysmys ;P
Och igår så börja vardagen igen med möten och jobb, skönt de skulle va om helgen kunde va iaf en dag längre hehe... Käka ju lunch hemma hos mormor också, där är de alltid god mat och trevligt och alltid massa fika =) Jag och wille skulle sova hos mamma och pappa men de blev att bara wille sov där för jag hamna hemma hos kalle och somna där :)
Idag så har jag jobbat hela dagen och är helt slut, så snart så blir de att hoppa in i duschen och krypa ner i sängen... men först så ska jag slänga upp lite bilder ;)

Pussisar ("v")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar