söndag 5 april 2009































Vilken galen helg de har vart, i fredags efter jobbet så drog jag hem till Pillan i Karlskoga men hon va inte hemma så jag satt och snacka med hennes föräldrar i typ nån timme innan hon kom, sen blev de taco mumsmums. sen vart de grogg och att göra sig i ordning, hamnade på nån fest med massa 17 åringar haha vi blev inte kvar där så länge utan drog vidare till vickan, men där va de sjukt dåligt med folk sen va de nåt band som spela men de va nog bland de dåligaste skit jag har hört haha haha sen hamna vi i Degefors haha men vi blev inte kvar där så länge för Pillan va skit trött och ville hem. När vi vaknar runt 10 tiden på lördagen så käkar vi frukost sen drog vi ut till staller så vi fixa lite och så innan vi tog in dom och gjorde iordning dom för att ridas mys mys sååå jävla härligt och skönt att komma ut och rida de är synd att de inte blir så ofta bara brände ju på lite med dom också så sjukt kul, älskar när de går fort =) ju fortare desto roligare haha.

Drog iaf hem till Frövi runt 4 nångång så när jag kom hem fixa jag iordning mig och sen kom tina och nicklas och hämta mig sen drog vi ut till gutten och börja festa, okar inte skriva om de men de va iaf stundtals kul haha... fan blir så trött på mig själv att jag aldrig fattar nånting hahahahah hamnade tydligen uppe i hytta en sväng haha sen kom jag tillbax till gutten nån gång runt 4 och då märkte jag att min telefon va borta och jag kunde inte hitta den nånstans. När jag åkte hem idag så va den fortfarande borta men sen så fick jag reda på att jag glömt den hos honom innan jag drog därifrån så tog emelie han om den och guuu va gla jag blev när jag fick veta att den va hon henne tack gumman =) hehe


Idag så nellie fylt 1 år hehe hon börjar bli stor hehe. Gjorde iaf tårtan till henne haha värsta bakfylletårtan hahaha.. sen hade jag och tina gräddkrig i typ hela lägenheten hahah sköööjigt haha så de va fint att lukta sur grädde hahah...

Har vart och hämtat min lilla älskling idag fan va jag har saknat honom, men han verkar iaf haft kul i helgen vilket känns bra =)


Just de ja de måste jag ju skriva min lilla Bubblis har blivit mamma igen till två små söta kissar <3



Pussisar=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar