onsdag 22 april 2009

igår och idag

Igår så jobba jag som en tok kändes de som, tror de blev totalt typ 14 timmar och så mycke är jag verkligen inte van att jobba så jag va ganska så seg när jag kom hem. Tina va snäll och hämtade wille igår också och va barnvakt tills jag slutat jobba..

Just de ja hade bilen stog hemma hos mamma o pappa igår undertiden jag va på kickoffen som senare visade sig att de vist va ett vårmöte men skit sammma... hade iaf bilen ståndes där och när jag kommer sen och ska hämta den då har pappa både bytt däck och tvättat bilen åt mig =) De va rart utav honom hehe tack pappa =)

Idag så har jag vart hur trött som helst bläää...när jag åker till jobbet idag så åker jag på en grusväg och då är de klart att dom lagt på hur mycke nytt grus som helst på vägen och inte nog med de dom hade vattnat den också, och där kom jag med min nytvättade bil som för övrigt ser värre ut nu än va den gjorde innan pappa tvätta den åt mig gaaah

Idag när jag hämtade wille på dagis så började han trottsa direkt och jag kände att jag verkligen inte orkar med en dag till med gap och skrik så jag ringde emil och frågade om han kunde ta wille och de kunde han så de va jäkligt snällt utav honom tycker jag för de behövs verkligen att va barnledig ibland så att man kan ladda upp batterierna lite hehe

Sitter hemma hos mamma och pappa jag passade på att svänga förbi här en sväng efter att jag lämnat wille så jag sitter och dricker te så sa jag till pappa att jag va sur för att bilen va skitig så då spola han av den idag också =D hehe snällt utav honom att tvätta den två dagar i rad...

Ne nu så ska jag nog snart ta och börja rulla hemmåt..

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar