tisdag 31 mars 2009

Ny bil :)

Idag så har jag vart hemma med Wille, kunde inte fixa nån barnvakt så att jag kunde jobba. Wille mår iaf mycket bättre idag =) så imorgon så blir de nog dagis för honom om han inte ska till sin pappa, hoppas verkligen att han kan åka till honom han har ju inte vart där på jätte länge nu och wille saknar honom verkligen..


Just de ja jag har ju fått hem min nya bil också :) så nu får jag se till att hålla mig på vägarna haha... Haha jag är så jävla dryg och ville ha en lika dan bil som innan och när pappa sa till dom på bilfirman så hade dom de =) så jag har en foooooord igen :) fast en silver denna gång och sen så är den lite nyare än den andra hehe fast den va inte alls lika pigg som den röda, lite drygt men va fan skit samma...


nefan om man kanske skulle göra lite nytt och ta och diska så man har de gjort iaf hehe..


Pussisar :)

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera