torsdag 26 mars 2009

Helgen

Fyy fan vilken kväll de va i lördags helt galen men jag hade iaf kul hehe...Vi hamnade på förfest hos Verre, va lite drygt till en början men när man fått i sig några groggar så blev de roligare hehe och de kom en jädra massa folk skjjigt skojjigt hehe... sen drog vi iaf till folkan och där va de också kul sprang typ runt överallt och snacka med massa folk. Sen drog vi därifrån och jag får nån jävla snefylla så jag blir as sur på tina haha jag fattar ju för fan ingenting sen blev de taxi hem med Malin och Tomas sen kom Tina o Niklas i en annan bil sen får ja nån jävla panikattack och typ hyperventelerar och blir skit skum...hmm... går iaf hem och lägger mig i badet och typ deckar och vaknar upp och inte fattar ett skit haha...Sen decka jag iaf för natten i soffan hehe...

Måste tacka Gabbe för att hon va så rar och ställde upp som barnvakt också, 1000tack =)
Idag så har jag inte gjort så mycke typ tagit de lugnt och spelat tvspel med wille sen va jag och jobba en sväng, de som jag inte hann med i fredags hehe... Nu sitter jag hos mamma och pappa och svullar chips o cola med Alex =)
Wille den lilla gubben har blivit magsjuk också, stackarn tycker så synd om honom och de finns ju inte mycke man kan göra heller.. Han vaknade nyss och spydde rakt ut =( hoppas att han kan få sova lite inatt iaf..
Ne nu ska jag ta och vara lite social och gå ut o ta en cigg med Alex :)

Pussisar

2 kommentarer:

  1. Ojdå, kanske därför han spydde hos oss..! =( Stackarn..

    SvaraRadera
  2. Ja de kanske va de
    =/ hoppas att ni klarar er ifrån de bara

    SvaraRadera