tisdag 24 mars 2009

Kickboxning


Har vart på kickboxningen nu i kväll med Ems fan de är alltid lika kul, men nu får de fan inte bli nå sånt här långt upphåll som de vart för fy fan va de känns i kroppen och man blev ju helt jävla slut dirket och svettig som fan, så nu kommer jag ha en fin träningsvärk när jag vaknar imorgon, fyyy fääään... Imorgon så börjar jag sent också så då får jag sovmorgon o de har jag verkligen längtat efter, de har inte blivit många timmars sömn de senaste nätterna. Imorgon så ska ja ta och ringa min kära mormor och tigga lunch av henne haha hoppas hon inte har nå för sig så ja kan komma dit och snacka lite skit de va ju ett ta sen sist nu hehe...Ne om man skulle ta och slänga på nån film innan man somnar. Hade bäst!!


Pussisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar