torsdag 19 mars 2009

Minnen och skit hehe

Sitter hemma hos Tina vilket inte är speciellt ovanligt, Wille sitter och kolla på cartoon, Nellie sover, Tina är in till Örebro så jag sitter här och är uttråkad. Imorgon är de fredag och detta är min barnlediga helg vilket känns väldigt behövligt just nu, känns som jag inte orkar med mig själv just nu så då kan de va skönt att va lite för sig själv. I helgen så blir de iaf att festa =) sen ska jag med Ems till stallet och rida, de ska bli så kul att träffa dig tjejen =) De blir verkligen allt för sällan nu för tiden... Imorgon så blir de marieberg en snabbis och sen ska håret färgas om, de ser verkligen förjävligt ut just nu med blond utväxt haha...

Idag så va vi ju hos Gabbe och fika de va både trevligt och gott :) Sen så bar de ju av till jobbet och de flöt på ganska bra som vanligt... men jag är verkligen trött på jobbet måste ta tag i att börja söka efter nå annat men jag ska iaf jobba kvar över sommaren så får vi se sen hur de blir. Känner att jag verkligen behöver ha förändring i min tillvaro, är bara så grymt trött på allt, känns som när man gick i skolan och va som skoltröttast då man inte orka ett skit utan bara satt i cafeterian och snacka och käka sig fet, typ så känns de fast om allt lixom. De skulle va skönt att dra utomlands en månad eller så och bara ta de lugnt och slappa så kanske man kunde va människa igen när man kom tbax...Men de går ju bara att drömma om med min lön haha..
Tänker ibland tbax på den gammla goa tiden då man gick i högstadiet, fan va lätt allt va igentligen men då va man så jävla dum och inte fatta ett skit. man typ låg och sov halva dagarna och när man va vaken så gled man bara runt och man gick till oc och fika och alla fester som va typ på gladaberget och allt va de va haha de är nostalgi de. Mins speciellt en gång när jag va med Lollo tror att vi va i Vivalla och de va nån gång i början när vi gick på IV haha den kvällen va kul men helt jävla vrickad hahahahah....

Fan va strunt jag har skrivit nu aja nu ska jag ta och göra nå annat..
Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar