onsdag 11 mars 2009

hmmm

Nu är de snart dax att käka lite lunch innan jag ska iväg och jobba, de blir nog att gå hem till Tina och käka alltid trevligt med lite sällskap :)

Fan jag har så mycke tankar och funderingar om allt typ om hur framtiden ska se ut osv... jag vill plugga vidare till nå annatlixom jag kan ju inte gå omkring och städa hela livet, men de funkar ju inte att plugga vidare när man är ensamstående de skulle inte funka ekomoiskt iaf..Sen måste jag ta tag i att sluta röka, hur fan kan man låta de där jäkla ciggen ta över ens liv, de är så jävla svagt att inte bara kunna sluta..

ne fan nu har jag inte tid med de här längre..

pussisar

2 kommentarer:

  1. Hej gumman! :) jag är nu inne på min 9:e rökfria vecka, har försökt 1000ggr med att sluta men sedan fick jag tips av en chef + en arbetskollega att pröva "Zyban" stänger av "känslocentra" i hjärnan om man ska förenkla det hela, du känner inget röksug men du kan få andra div. biverkningar om du har otur.. kanske värt att testa :) Men du är värd att vara rökfri!

    Ang. utb. så är det ju aldrig försent, ibland finns det ju gratiskurser och så man kan gå på kvällarna, alltid något att skriva upp på sitt CV :)

    KRAM på dig

    SvaraRadera
  2. fan sofie.. vi börjar om ... slutar röka vi utb oss och grejjer.. våga släppa..puss älsk you vännen

    SvaraRadera