onsdag 4 mars 2009

Utvecklingssamtal

Världens bästa("v")


Fy va trögt de va att komma upp imorse jag hade tänkt att gå upp vid halv 7 men kom inte upp förns vid halv åtta och jag och Wille skulle va på dagis vid 8 så de blev att stressa på som fan men vi hann iaf =) Sen va de dax för utvecklignssamtal för Wille så jag gick iväg med en av personalen och så satt vi och prata om Wille och de va bara massa posetivt som blev sagt :) Hon sa bland annat att han har lätt för att lära sig nya saker och tar gärna för sig, han är inte blyg och tycker om att lära sig nya saker och han kan leka med alla, han är väldigt omtänksam och bryr sig verkligen om sina kompisar och dom va glada för att han hade börjat på de dagiset och han hade väldigt lätt för att komma in i den nya gruppen =)




Jag har världens bästa son och de kan ingen ta ifrån mig!! Är så stolt över honom och att han är så duktig =)




Nu har jag iaf nyss käkat frukost och ska väl ta och fixa lite här hemma innan jag ska iväg och jobba lite senare.




Pusssisar<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar