måndag 9 mars 2009

Idag


Idag så vakna jag typ vid 6 men låg i sängen tills typ 7 innan jag gick upp och käka frukost, jag fick ju se att vi hade lagmöte på jobbet idag också så jag fick ta och ringa till dagis och höra om Wille kunde börja tidigare och sen bad jag om ursäkt att jag inte sagt till tidigare men de va iaf inga problem, men de är ju lite pinsamt när man glömmer säga till innan. Kl 9 va jag på mötet och höll på att somna flera gånger :/ Men nu har jag iaf sagt till att jag kan jobba lite helger så jag hoppas verkligen att dom ringer snart för jag behöver verkligen extra pengar. Sen drog jag till mormor och fika och käka lunch och snacka en jävla massa skit, de är alltid lika kul att träffa henne och vi babblar på om allt mellan himmel och jord :) Sen va de dax att göra lite nytta så de va bara att brumma vidare till jobbet men de flöt på ganska bra så de tog inte lång tid innan jag va klar så då åkte jag vidare till nästa ställe och där hade dom studiedag så de va inte mycke att göra där så jag åkte hem till mamma och pappa där alla va magsjuka, stackarna, så jag satt där ett ta och snacka lite med Alex och hon va verkligen vit som ett jävla spöke :/ Eftersom jag slutade tidigare så hade jag ju lite tid över så jag drog hem till Tina och käka hamburgare och spagetti :) sen åkte jag och hämtade älsklingen min på dagis och han har verkligen vart på bra humör ända sen han kom hem :) så medans jag gjorde iordning mat till honom så satt han och badade och sen åt han jätte duktigt vilket han inte brukar va så bra på hemma.. Sen så fick jag nå cp ryck så jag ställde mig och gjorde sockerkaka som jag precis har tagit ut ur ugenen så snart ska jag och lillman ta och fika innan de är dax för sängen för hans del:)


Du ska veta att jag finns här för dig gumman och kommer alltid att göra de va som än händer, de är förjävligt de här men vi klarar de finns vid din sida hela tiden och jag är ju bara ett telefonsamtal bort om du vill snacka!



Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar