tisdag 17 mars 2009

Fint väder och lägenheter ;P

Godkväll på er, här sitter jag med min kära bejb (datorn) i badkaret, skönt som fan att bada efter en jävla arbetsdag. Skulle jobbat på maxidoor imorse men jag va så grymt seg så jag orkade verkligen inte så jag fick ta och ringa min kära far och be han komma hit när han slutat jobba så att jag kunde ta de då. Igår så va jag ju iaf och kolla på lägnhet uppe i Linde och den va riktigt fin faktist, de va en 3:a på 75kvm. Men de värsta om man ska flytta dit upp är ju att man får så långt till jobbet. Och imorgon förmiddag så ska jag upp dit igen och kolla på två 3:or en på 79kvm och en 78 :) Fy fan vilken lirare jag snacka med när jag ringde på den ena lägenheten jag trodde fan jag skulle dö av skratt men lyckades hålla mig tills ja lagt på, då bröt garvet ut och ja ringer till Tina och asgarvar haha...
Imorgon så ska Wille hem till Alexander och leka, ringde till hans mamma idag och bestämde de och jag har aldrig pratat med henne innan men gud va hon snacka hehe de är roligt med sociala människor hehe...
På tal om ingenting så har de ju vart jätte fint väder idag och de känns verkligen att de börjar bli vår och de är ju inte en dag försent. Man behöver verkligen lite solljus för att orka med allt blir så trött på allt mörker man blir ju fan deprimerad av de, men nu kan de väl ändå bara gå uppför igen de har vart tillräckligt med tråkigheter på senaste tiden..
Ne nu ska jag nog ta och ta ur vattnet och duscha av mig innan jag blir och se ut som ett gammalt russin...
Pussisar

2 kommentarer: