måndag 2 mars 2009

Helgen


Jaha nu va de ju ett ta sen som jag skrev här. Ifredags så skulle jag egentligen åkt och bowlat med eliten men så blev de inte för jag fick ingen barnvakt men jag hoppas att ni hade kul så får jag hänga med nästa gång, istället så hamnade jag och Wille hemma hos Tina och Nellie, då blev de massa chips, godis och mys.

I lördags så va vi ute med ungarna till lekparken de va ju så himla fint väder sen så gick vi hem till Tina och käkade falukorv och stuvade makaroner :) göttans va de iaf...Sen när klockan va runt halv fyra så åkte jag och Tina in till Örebro och lämnade Wille hemma hos mormor :) Sen bar de ut till maxi och sen hem till frövi och börja göra sig iordning, sen kom ida och hämta oss och vi åkte hem till hennes mamma och förfestade, sen blev de folkan och de va väl ganska kul =) hehe..

Dagen efter va ju mindre kul, mådde så jävla dåligt och spydde och hade mig, men jag funderar på om jag inte blev magsjuk eller nåt för jag är fortfarande inte som jag ska i magen..Låg iaf och sov hela dagen igår, jag lyckades ju ta mig hem till Tina så jag låg deckad i hennes säng sen när kl va runt sex så åkte jag hem till mamma och pappa sen så decka jag där med...

Nu har jag iaf ringt och sagt till på jobbet att jag inte kan komma idag eftersom jag fortfarande inte mår bra och wille ska jag lämna på dagis vid halv 12 sen hämta honom vid 5 så då ska jag nog lägga mig hemma i soffan och glo på film och sova...hehe...

ne fan nu pallar jag inte att skriva mer...


pussssshej

1 kommentar: