torsdag 26 februari 2009

Dikeskörning buuuhuuu


Fyyyyy faaaaaan vilken jävla jobbig dag, ja ni vt ju redan hur förmiddagen såg ut.. Men iaf när jag skulle åka till jobbet idag så åkte jag på en jävla grusväg och så kommer de en kurva som vafull med snöblask och bilen går bara rakt fram och hoppsan så stog jag där i diket, blev lite små chockad och satt skratta för mig själv hahah ibland är man så jävla slut i huvudet så de finns inte och inte minst klantig..aja men de gick ju iaf inte så fort... men jag gick till närmsta hus och knacka på, dörren öppnas och jag säger "hejsan, jag har kört i diket, har du nån traktor så du kan hjälpa mig upp...." gubben som öppnar titar på mig som om jag va dum i huvudet och då säger jag "om du har tid asså.." hahah... och tid de hade han så han kom där md en traktor från typ 1800-talet eller nåt och drog upp mig...och jag tänkte fan va bra nu kan jag dra till jobbet, men icke sa nicke bilen gick ju för fan knappt att köra så de va bara att stanna efter vägkanten och gå ut och kika och då är det punka på höger framdäck och länkarmen hade typ gått av och massa skit, så de va bra att ringa bärgare så jag satt väl och vänta i nästan 2 timmar innan han kom för jag ringde till pappa en jävla massa gånger också.. sen så kom bärgaren och han körde min kära forrrd och mig till nora så nu hoppas jag verkligen att dom kan laga den., sen kom pappa dit och ja fick iaf en lånebil eller ja, jag tog ju pappas och han fick ta lånebilen mohahah..så nu kör jag golf hehe... ne fy fan säger jag på den här dagen och förlåt att jag svär så mycke nu mamma, men jag är inte på bra humör idag gaaaaah...



pusshej

1 kommentar:

  1. hahahha vilken hällvättes dag.. där va ialf bilen nytvättad kors i taket och kaputt med flaket.. haha pussssss min bejb

    SvaraRadera