måndag 23 februari 2009

tvätt och grejer

Va uppe tidigt som fan idag, gick upp kvart över 7 idag eftersom jag hade tvättid så hela morgonen och förmiddagen har jag ägnat mig åt att tvätta och vika allt..men de känns jäkligt skönt nu efteråt att att allt är klart :) Sitter uppe hos tina just nu vi har käkat fiskpinnar och pulvermos vilken gormemiddag hahaha..

va hem till mamma och pappa ett tag igår och då klaga mamma på att jag svär på tog för mycke här i bloggen så jag får väl ta och skäpa till mig med de haha...

snart är de dax att åka och jobba men som vanligt så orkar jag egentligen inte men de är bara att bita ihop så är de ju snart avklarat..

skulle väcka Wille idag vid halv 10 men de gick knappt att få liv i honom för att han va så trött och han så hela tiden att han inte orka gå upp han vill bara sova...sen när jag lämna honom på dagis så wille han följa med hem men de funkar ju lixom inte så han blev jätte ledsen och vägra släppa taget om mig, de är så grymt jobbigt att lämna honom när han blir sådär ledsen :/

imorgon så ska wille till talpedagogen så att han ska lära sig att säga s och sk-ljud hehe...hoppas de hjälper´och att emil kan följa med honom dit eftersom jag jobbar hela dagen imorgon så har jag inte tid med de..

ne nu ska jag va lite social innan jag ska och jobba...

puss hej och hoppas du är nöjd nu mamma för nu har jag nästan inte svurit nånting =) hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar