tisdag 17 februari 2009

wille sjuk igen :/

Sitter här och fryser röven av mig och funderar på om jag ska orka rosta en macka och fixa lite te men jag blir nog kvar vid tanken ett ta till, fryser så fruktansvärt mycke så jag har inte nån större lust att röra mig utöver huvud taget...egentligen så skulle jag va och jobba nu men eftersom Wille är sjuk så blir jag hemma nu på förmiddagen sen så ska jag hämta Emil så att han kan va med honom och jag kan dra och jobba så att jag har råd att försörja min lilla älsklingsplutt hehe..


Igår så tvättade jag ju och de va ju inte lite tvätt jag hade heller, sen så hann inte allt att torka innan min jäkla tid va slut så då fick jag hänga upp de i lägenheten så nu är de fan kläder både högt och lågt och jag skulle ju ha fixat de igår men av nån anledning så fastnade jag här vid datorn, men idag så ska jag fan ta tag i de för de går ju lixom inte att ha kläder överallt...



pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar