onsdag 18 februari 2009

lalala

Sitter hos moder och fader och väntar på att pappsen ska komma hem så att jag kan få tbax min bil som har vart inlämnad, den gick ju sönder igår när jag skulle in till örebro den typ börja hoppas och tönta sig haha fan blir galen på bilar asså jag måste ha nån jävla förbannelse över mig så att dom går sönder eller nåt haha....men iaf så lämnade pappa in den idag och de va typdligen nånting med kattalusatorn(eller hur i helvete de stavas) så idag har jag brummat runt i pappas bil, han är snäll han som lånar ut den till mig hehe...
Sov ju här i natt också och igår så fick jag massa chokladhjärtan utav mamma eftersom de har vart alla hjärtansdag och wille fick en liten gosehund, hon är också snäll hon :) och om man tänker efter så har jag nog fan världens bästa päron :)
Wille har vart hemma idag med ifrån dagis så i förmiddags så åkte vi och hämta Emil så följde han med hem så att han kunde ta hand om honom idag, de va snällt utav honom :)
Just de vi har tagit hem kattungen nu också och wille vill att den ska heta fluffisullis haha snyggaste namnet men de blir nog att kalla den för bara ullis hehe...
I helgen lir de att bosätta sig hos Tina, Emil ska ha Wille och då ska han bo hemma hos mig.. Men de blir nog trevligt hahah...
Ne nu kom pappa så nu ska jag sticka...
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar