måndag 9 februari 2009

Zombie


Dagen börja med att klockan ringde vid 7 så då gick jag upp och satte mig och käka frukost som en jävla zombie, sen upp till tina och hämta bilnycklarna sen körde jag iväg Wille till dagis. Sen iväg på lagmöte på jobbet så jag satt där i en timme..sen ringde jag emil och åkte hem till honom sen drog vi till donken och käka efter de blev de att fara till aspholmen och fixa nya arbetsskor till mig och de gick ju på typ tio min sen vidare till rusta en sväng och sen hem till emils mamma där satt vi och drack te och snacka skit, trevligt va de iaf. sen va de bara att börja slita på jobbet igen, fan va jobbigt de är när man vart borta ingenting är där de ska vara och en jävla massa tvätt...Ne nu ska jag snart hem igen och min lilla bejbidator får sova kvar här inatt bara för att jag är en sån jävla snäll vänn som lånar ut den haha


aja skit i de här nu pusshej

1 kommentar:

  1. hahahahhaha ja du är en bra vän de ska du veta =) pusssssssss

    SvaraRadera