torsdag 26 februari 2009

tandläkaren 2 gånger på en dag


Fy fan vilken morgon börja med att skjutsa in emil till örebro vid 8 sen hem igen och vid 9 kom mamma för hon va barnvakt åt wille, jag sprang iväg till tandläkaren och sen när jag va klar där gick jag hem och käka frukost sen iväg med wille till dagis sen iväg till tandhygenisten va där ett ta och hon babbla om att jag måste sluta dricka så mycke cola och sluta röka och bla bla bla..sen sprang jag iaf upp till tina en sväng och snacka lite sen ner till apoteket och nu är jag äntligen hemma en stund och kan ta de lugnt innan jag ska iväg och jobba. Och jag är så grymt hungrig så de känns som om jag ska spy men jag får ju inte käka eller dricka nåt på ett ta eftersom jag har fått nå skit på tänderna som skulle sitta i två timmar innan jag får äta...hmm drygt som fan iaf...


aja ska väl gö nå vettigt kanske... pusssisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar