tisdag 24 februari 2009

Otäck dröm

Mammas lilla älskling ("v")


Lyckades försova mig idag så jag kom inte upp förns kvart över 7 och jag skulle egentligen gått upp vid 6, jag vaknar iaf av en så jävla otäck dröm jag drömde att jag och wille va hemma hos pappa och mamma och wille sitter och leker och helt plötsligt så springer han ut i vägen och jag ser hur de kommer en bil och jag skriker åt wille att flytta på sig samtidigt som jag springer mot honom men jag hinner inte fram, utan ser honom bli påkörd men som tur va så va de ju som sagt bara en dröm.. Fy fan om nåt sånt skulle hända på riktigt jag skulle fan bli helt galen...


Har vart och kört in wille till Örebro till sin pappa för han skulle följa med wille och göra hörselkontroll och jag hoppas att de går bra, för de kan man ju inte säga
att de har gjort de senaste gångerna då wille har vägra
och bara skrikit rakt ut hehe..

Nu sitter jag iaf och käkar frukost och de är snart dax att åka och jobba...






pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar