söndag 8 februari 2009

Nära döden upplevelse haha


I fredags så va Wille hos sin pappa, så då satt vi lite folk här hemma och drack lite och spela plump och snacka skit. Sen så börja jag och Ems gapa singstar fy fan va de lär låtit de va nog inte långt ifrån att varenda ruta i hela huset small.

Och igår så va jag trött som ett jävla as jag hade ingen lust att gå upp och jag missade min förbannade tvättid så nu kommer jag väl snart få gå runt naken pga av brist på rena kläder. När jag hade vaknat till så ringde jag iaf Tina så tog vi en tripp in till Örebro för att hämta Wille :) När vi stått och snackat en stund så drog vi vidare hem till mamma och pappa och där blev vi bjudna på mat vilket inte va helt fel. Sen fick Wille stanna kvar för han ville sova överhos dom så då blev de ännu en barnfri kväll. Vi tog iaf en ny tripp till Örebro och hälsa på mormor och där fick vi lite fika oxå, vi va fan riktigt bortskämda igår men de är fint ibland. Sen drog vi iaf hem till Frövi igen och hälsa på Tinas fader där satt vi och snacka en stund sen kom vi på att de kanske va dax att fixa nåt att dricka till kvällen och tillslut så fick jag tag på broder som kunde fixa en platta åt oss så då va de bara att sätta sig i bilen igen och glida iväg hem till mor och far igen, vi fick iaf vår platta och drog hem för att göra iordning oss. Vi hade ju även världens beslutsångest för vad vi skulle göra men tillslut så bestämmde vi oss för att dra till strossa i de jävla snövädret och de va ju en riktig upplevelse som jag sent kommmer att glömma haha... Jag måste skriva att de va Tina som körde, men iaf så skulle vi svänga av på en avfart och Tina kör väl i typ 80 eller nåt sånt och när hon bromsar och svänger så händer de inte ett jävla skit så vi va nära på att braka rakt in i en jävla skyltjävel. Där står vi mitt i vägen ett par cm ifrån skylten vi kollar på varandra helt skräckslagna sen bryter vi ut i skratt haha så vi lägger i backen och sen va de bara att köra vidar fast nu anpassade vi hastigheten mer efter väglaget haha...Men vi kom i vilket fall som helst fram hela och tur va väl kanske de. Haha. Orkar inte skriva om va vi gjorde uppe i strossa ( eller de vi inte gjorde) Men jag kan ju säga att roligare har man ju haft även om de blev lite bättre senare. Vi sov tre stycken i en 120 säng och de va fan sista gången jag gjrode de för fy fan va trångt de va. När klockan va typ halv nio i morse så börjar tina putta på mig och de va tydligen dax att åka hem och fy fan va drygt de va, jag va skujt trött, hade huvudvärk och så ont i halsen så jag knappt kunde prata. Vägverket eller vilka de nu är som ska ploga på vägarna borde fan ta och skärpa till sig för fy fan va snö de va när vi åkte hem så de va ju halt som fan. kom hem till tina iaf nån gång efter 10 och då fixa vi lite te och macka sen gick jag och decka i soffan och hon i sängen, så sov vi ett par timmar sen va de dax för en bakfyllepizza :) Nu har Wille kommit hem också, och han sitter och spelar tvspel han är ju helt beroende haha nedå så illa är de inte.. Nefan nu har jag ju skrivit hur jävla mycke som helst..

Pusshej

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAH de va de roligaste på heeeeeeeeeeeeeeeela helgen tror ja.. :P

    SvaraRadera