onsdag 25 februari 2009

Magsjuka och äckelpäckel


Sov hos Tina i natt jag skulle ju följt med henne till sjukan men kl 6 i morse så väcker hon mig och säger att hon spyr och skiter som en gris så då va de bara att ta sig upp ur sängen och knata hemmåt, som tur va så lyckades jag somna om efter ett ta sen va de bara att stiga upp och käka frukost och få på sig kläder för att sedan åka in till örebro och hämta willebus =) Skjutsa honom till prästryggen där dagis va och hade utflykt :) Nu är jag hemma och har käkat och vart över till tina med nyponsoppa och stackan mår verkligen inte bra hoppas att hon blir frisk snart och att jag inte åker på den där jävla skiten, de är fan bland de värsta som finns att ligga och spy..


ne nu är de snart dax att dra till jobbet igen..



Lilla Ullis så söt och busig =)


pussisar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar