måndag 16 februari 2009

bara massa skit


Har haft Tina här ett ta nu på kvällen och den bruden kan verkligen göra mig på bra humör, fan va vi skrattat och flumat och sen har vi snackat en jävla massa skånska hahaha... Sen så svulla vi pizza haha ovanligt va? haha och vi som skulle bli nyttiga fan de kommer vi aldrig att lyckas med haha...


Fixa ju lunch idag åt tina, nicklas och emil lasagne fick de bli och den blev ju ätbar iaf haha...

Fan va piss jag har mått idag har så jävla mycke skit som snurrar i huvudet så ett tag kändes de nästan som man skulle vilja sätta en pistol mot huvudet men de är klart att jag inte skulle gå så långt för enligt mig så är de bara svaga människor som gör sånt och jag är fan ingen svag människa så de så haha...


Min lilla älskling har blivit sjuk, stackarn de va ju inte läng sen han va de...så jag måste se om jag kan ordna barnvakt i morgon så att jag slipper va hemma från jobbet känns som jag har vart borta jävligt mycke senaste tiden...


nefan nu ska ja ta och göra ett ryck och fixa min tvätt sen ska jag ta och hoppa i plurret



puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar