söndag 22 mars 2009

Gästblogg helgen!!

Tjena hejsan!! Tina här igen dårrå..

Ihelgen var det kalas så det stog härliga till var både roligt och tråkigt haha..
Dagen började med barnledighet och en vända med sofie o gutten till marieberg , va mest skit som alltid men kläder hitta man till slut ialf :D tur det, vart även mac donalds och sen vart det ju en massa öl drickande. Folk börja strömma in till mig och förfesten var igång haha ganska så lungt o sansat, tills de vart taxi till lindesberg där vi skulle på födelsedagsfest på folkan=) var inte så grymt mycket folk men kul va det, sofie den lilla reeekan börja krogen med en massa spyor hon mådde grymt dåligt min lilla puma så de vart vatten efter de ett tag, mer än så kommer ja knappt ihåg haha, du sofie du får skriva själv om ja missar något du vet minnet är bra men kort :D
Efter folkan skulle vi på efterfest i linde men de sluta med att alla kom hem till mig och det var igång igen, skratt tårar och bråk, men de va inte något som var farligt utan lite fylletjaffs bara :D
men kul va de ialf.. men nu blir de inge mer fest förens ja och min underbara vän flyttar <3>
så de brukar låta.. :D

Lördagen var de mest en massa städande och sovande tills jag och sofie bestämde oss för att åka till linde och käka korv ,hon smällde i sig korven i en tugga medans jag satt och peta typ och självklart träffa ja MIN surpuppa i ett nötskal och det e ju alltid mysigt o få hålla om dig :D
Saknar dig som fään..
Sen drog jag och sofie hem och sov typ hahaha.. ja just ja hon va ju med sin andra underbara väm ems och red det tyckte hon var väldigt kul sa hon till mig men idag har hon ont i ljumskarna hahahahahhaa så de kan vara :)

slutligen söndag.
sov till fan en kl 11 så vakna man av att sofie va uppe och tassa hahahaaha sen va ja ju tvungen o bli med henne o jobba och ja kan lova ja tjata nog ihjäl mig på när e du klar hahaha men sen hjälpte ja till så de gick lite fortare fint vart det ialf.. :) linde en sväng o handla och lämna nycklar till verre som glömt dom hos mig, hon har knappt fått tillbaka rösten hahahaah...
Nepp lite bilder kanske.. de tar ja i ett nytt inlägg..
sofie e o jobbar nu och hon tjatar på mig att ja skulle skriva blogg så nu har ja gjort de ... ikorre..
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar