torsdag 26 mars 2009

2 timmars sömn sen jobba på de =/



Ligger i soffan hemma hos mamma o pappa och inatt har de inte blivit mycke sömn, har sprungit och torkat spyor halva natten fyy fan jag hatar spyor de är så äckligt, tål verkligen inte lukten..Stackars lilla wille men nu har han inte spytt sen han vakna så jag hoppas att de är på bättringsvägen iaf. Jag somna typ vid halv 6 imorse och skulle upp vid 7 och jobba eftersom då kunde mamma ha wille så jag kom iväg fast han va sjuk. så pappa kommer upp och ska väcka mig då vid 7 men jag va så grymt trött och fatta inte ett skit så jag hade tydligen sagt till honom att jag inte fick gå upp för man va tvungen att ha halsband med skor på och de hade ju inte ja hahaha hmm man är ju inte riktigt som man ska ibland haha...Men när kl va halv 8 typ så lyckades ja dra mig upp ur sängen så då blev de frukost sen hem en snabbis för att hämta lite nycklar innan de bar av till glanshammar för att börja jobba. Jag gick runt som en zombie typ folk lär ju undrat va fan de va med mig och rösten hade jag tappat så jag kunde ju inte snacka normalt heller, lät ungefär som om jag suttit och druckit whisky i en vecka haha de kan bli så knasigt ibland haha,...Ne jag ska nog försöka sova medans mamma är hemma och kan hjälpa mig med wille. sen ska jag iväg och jobba igen ikväll när pappa kommer hem bläää orkar verkligen inte men måste fan ta o bita ihop.




Pussisar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar