torsdag 26 mars 2009

Barnvakt

Är barnvakt åt lilla Nellie så ja sitter hos Tina hon är iväg och träffar gubben haha. Wille är parkerad framför tv:n för tillfället och Nellie har jag lagt så jag tror hon har somnat nu.

Fan jag har så mycke mycke innom mig som jag bara vill få ut men ne jag har ju aldrig vart speciellt bra på att snacka om va jag känner osv och inte på att skriva av mig heller, för mig så läggs allt på hög tills de tillslut blir för mycke och man bara exploderar och jag känner att jag snart kommer att göra de så håll er borta då ;P hehe


Ne fan nu ska ja ta och förkorta mitt liv med en cigg, men får se om jag kanske skriver mer senare:)




Pussisar =)

1 kommentar:

  1. Känner igen det dära med att samla på hög.. inte bra alltså, försök hitta någon du kan prata med allt, och då menar jag ALLT om.. för ibland gömmer man mer än man tror där innerst inne.

    *helgkramar*

    SvaraRadera