lördag 14 mars 2009

Igår så skulle jag, Tina och ungarna upp till Linde och hämta Nicklas bil som Tina skulle låna, så jag tänkte de här går väl ganska fort men icke sa nicke vi blev kvar där upp i tre och en halv timme typ vi hamnade hos Nicklas pappa så vi satt där och tjöta ett ta hehe. Men sen va vi iaf hemma runt halv tio och så va de bara att lägga in ungarna i sängen, dom hade deckat i bilen och va helt slut. Haha Nellie och Wille är som syskon när dom sitter i bilen dom som sitter och tjafsar med varandra ena stunden och nästa så¨ är dom hur gulliga som helst mot varandra eheh...Jag och Tina slängde på en film men jag höll på att somna hela tiden så vi gick och la oss istället, och jag hade lovat att ta Nellie under natten ifall om hon skulle vakna så att Tina skulle få sova ut, så när kl va runt 3 så gick jag upp med henne och fixa iordning henne sen somna hon om och vakna vid typ halv 6 så då gick jag upp med henne och Tina åkte och hämta en kompis. Så jag satt här och gav Nellie frukost sen så kom Tina tbax så då satt vi och spela lite kort innan vi gick och la oss igen och då är de klart att wille vaknar och vill ha frukost , men jag fattar ju ingenting när jag sover så jag hade väl kläckt ur mig mmmh snart. Ikväll blir de melodifestivalen och massa mys..

puss

2 kommentarer:

  1. hahahahahahhaha visst vart de bra sammafattning ditt ägg... LOVE

    SvaraRadera
  2. haha ne kunde du inte vart lite kortare när du skrev? haha.. lööv

    SvaraRadera