lördag 9 maj 2009

vilken jävla bussresa haha

Igår så va jag hem till Emil på lunchen och hälsade på min lilla willeplutt =) han va ute och lekte med nån kompis men de va kul att träffa honom iaf så att man inte saknar ihjäl sig..
satt hemma hos mamma o pappa efter jobbet och va så jävla seg så hade inte lust att göra nånting men sen vid 6 så drog jag iaf upp på stan och träffa Alex och Tobbe på gamla mm satt och snacka och drack lite sen så kom de massa annat folk dit också. Efter ett ta så drog jag och Alex och käka pizza =) mhmhmh. När vi skulle åka hem så satt vi på bussen vid resecentrum och bussen börjar rulla och sen tar de tvärstopp och alex höll på att flyga igenom bussen haha... Nemen då visade de sig att bussen hade kört rakt in i en stor stolpe en sån där som busstiderna står på man kan ju börja undra om han va full eller nåt så resten av resan blev de att sitta med bälte på sig och de va nog den första gången jag hade de på mig på en buss... När vi kommer till typ svampen så stannar bussen och går ur och plockar av lite delar från bussen och sen går in och sätter sig och kör igen som om ingenting hade hänt haha vilken jävla resa de va haha... fick veta massa grejer också som jag helst skulle vilja att jag aldrig fått höra haha...
Kom iaf hem och då blev de att dricka lite vin och sen käka lite ost och kex innan de va dax att gå och lägga sig...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar