söndag 24 maj 2009

Utgång...igen

Va ute igår igen med Lollo, Milla, Jove, Hanna, Stefan och Bosse de va väl sådär haha ibland kul och ibland lite mindra kul hahah... förfesta iaf hemma hos Jove sen blev de taxi till Frimis där de till en början inte va nå folk alls men helt plötsligt så va de fullt av folk överallt hehe... Blev iaf fyllekäk på Grillcorner mhmhmh... Sen blev de buss hem till Lollo haha fan va jag och Hanna garva på vägen hem men jag har ingen aning om va de va åt haha... När jag och Lollo kom hem till henne så blev de nån form av psykologsamtal eller nåt innan vi gick och la oss haha...



Sov iaf ganska länge idag och jag hade tydligen både snarkat och snackat i sömnen haha... Mamma kom iaf och hämta mig..Sen har jag vart en sväng med Tina och vi va och hämta min lilla älsk hos sin farmor, shit va jag saknat honom asså <3 Sen for vi runt lite innan jag skjutsa hem henne.

Nu så sitter jag hos mamma och pappa (igen) Men imorgon så får jagc lön så då blir de att åka och storhandla så att jag och wille kan bo hemma igen hahah... Ne nu e de dax för en cigg...

Lägger nog kanske upp lite bilder från igår senare eller imorgon...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar