lördag 16 maj 2009

blablabla

Satt hemma hos mamma och pappa igår och mös framför tvn med dom och wille med massa godis och dricka :) Wille somna ganska så fort han va lite trötter efter en heldag på dagis..Sen gick mamma och pappa och la sig också så då satt jag och dryga för mig själv vilket va mindra kul tills Lollo kom förbi och tog ett par cigg och kolla på kattbebisarna :) Hon körde iaf hem mig till Kalle, där va de lite folk som satt och drack trevligt trevligt... Ajja hade iaf en trevligt kväll/natt.
Imorse så blev de att åka buss hem fan va träligt de är att sitta på dom där skitbussarna, de går segt som fan och antingen är de för kallt eller för varmt i dom.
Blev iaf att åka upp till stugan med wille, mamma, pappa och mormor så vi har storstädat där idag fy fan va duktiga vi vart och shit va fint de blev asså ;P hahahah... På vägen hem tror jagi nte pappa hann köra mer än nån kilometer innan jag låt och sov sen vakna jag lagom tills vi va hemma igen =) Ikväll blir de iaf lugnt och sitta här och glo på eurovision song contest... Wiiie va jag ser fram emot de...or not... menemen fan mysigt att umgås med familjen lite iaf...

Aja tydligen dax att bänka sig nu...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar