söndag 31 maj 2009

Morsdag

Japp idag är de ju morsdag så jag har fått paket ut av min lilla snutt idag två par leggings fick jag tack willebus <3>

Vilken jävla helvetes kväll/natt/morgon de har vart, jag tänker inte gå in på nånting men jag säger bara att de vill jag inte vara med om igen...Men allt va inte förjävligt iaf Eme och Nicklas va här och typ kl 4 í morse så ställde jag mig och laga mat till oss haha. Sen satt vi och spela jag har aldrig eller spela och spela vi drack ju inget vi svarade bara ja eller nej på frågorna hehe men de blev lite skratt iaf.

Nu är Wille ute och leker och jag sitter och dricker kaffe men ska nog flytta ut mig på balkongen så att jag kan ta en cigg också...

Nu är de exakt en månad kvar tills jag flyttar och jag har fortfarande inte börjat packa, måste ta tag i de dära..

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar