måndag 25 maj 2009

Astma????

Jäklar vilken dag de har vart, börja typ vid 8 imorse uppe i linde sen blev de att dra till Rockhammar tog en snabb lunch hemma hos Madde... hehe stackarn hade ramlat på fyllan och skrapat upp varenda finger så hon kunde inte böja på dom... Men med den skadeglädjen jag har så va de ganska kul när hon berätta de, fast de är lite elakt att sitta och skratta medans hon sitter och har skit ont... Sen blev de att dra till Glanshammar, och jäklar va slut jag blev där jag kunde knappt andas... har haft tungt att andas sen i lördags men idag blev de fan riktigt jobbigt, kände hur paniken börja komma.. så jag drog till apoteket och skulle se om de fanns nån receptfri medecin men nej då jag blev skickad direkt till vårdcentralen, och jag hade tur att dom tog emot mig dels så hade jag ju inte beställt tid sen så va de inte den vårdcentral som jag tillhörde...men men fick iaf ta lite prover och se om jag hade nån infektion i kroppen vilket jag inte hade, så de blev till att inhalera och få bricanyl utskrivet så sen dess har jag vart helt slut i kroppen och vart skakig som fan.. så nu har jag blivit tillsagt att ta kontakt med min vårdcentral och göra en ordentlig utredning på om jag har astma eller inte...Men läkaren jag träffade idag sa att de va mycke troligt att jag har de... käns jäkligt surt och nu ¨måste jag verkligen ta tag i att sluta röka så att de inte blir värre.....Och eftersom jag satt på vårdcentralen halva eftermiddagen så fick pappa hämta wille och jag fick jobba kväll bläää vilken lång dag de här har vart....
Ne nu är de dax att bli fattig och betala räkningar känns inte kul :/

Kanske skriver mer sen

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar