tisdag 26 maj 2009

Grattis emelie

Först så måste jag ju skriva (medans jag kommer ihåg) GRATTIS EMELIE!!!!! Va hem till henne en snabbis förut och mumsa i mig lit smörgåstårta de va gött som fän..

Idag har jag jobbat typ 13 timmar så nu är jag helt jävla slut, Wille fick va hemma hos Tina medans jag va och jobba de sista timmarna, där somnade han och så vakna han i panik och bara skrek och skrek så när jag jkom dit hade han hållt på typ en kvart och han gavs sig inte heller, så jag började också få panik så jag fick ringa pappa och höra om vi kunde komma hem till dom så att han kunde hjälpa mig och de va ju såklart inga problem, så jag satte mig i bilen med en hysterisk wille och ju mer han skriker desto mer frustrerad blir jag när jag inte kan göra nåt åt de...som tur är så är de ju inte så långt till dom så de gick ganska så fort, han lugnade ner sig en stund i bilen men sen va de igång igen så han skrek väl i sammanlagt en timme..Sen när han väl lugna ner sig så satte han sig framför tvn med pappa och jag va tvungen att lugna ner mig så jag drog ut och sprang, viserligen bara typ 3 km men då får man ju tänka på att jag inte sprungit på typ ett år så jag tycker jag va riktigt duktig ^^ haha... stannade bra två gånger för att jag inte kunde andas men de räknas inte hahaha...
Ne fan nu ska jag ta en cigg och sen ställa mig i duschen...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar