måndag 11 maj 2009

Krångligt :/

Har vart uppe i Linde idag på morgonen och jobbat på KarlHedins och NA, de flöt på riktigt bra men fy va trött jag va på slutet och grymt hungrig va jag också. Mamma fick ta hand om wille idag medans jag va och jobbade tackar tackar =) Nu är jag hemma hos mamma och pappa igen och har nyss käkat pasta och lax mhmhmh. Men är fortfarande trött så funderar på om jag och wille ska mysa ner oss i soffan och slå på en film eller så. Ska iväg och jobba en svöng senare också, Alex ska va barnis åt wille medans jag tar dagisarna.. scanspac fick jag ringa och säga att jag inte kunde ta idag för lyckades inte fixa nån barnvakt då. Gud de är så grymt krångligt och ett jäkla pusslande när dagis är stängt, de är nåt jag ogillar skarpt..

Ne gott folk nu ska jag ta och vila en sväng så att jag överlever den här dagen också.

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar