tisdag 12 maj 2009

sjuk dröm

Haha måste ju bara skriva att jag hade en sån sjuk dröm förut idag när jag låg hemma hos TIna och sov. Jag drömde att jag va spindelmannen fast i kvinnlig version och att jag va påtänd som fan och där kastade jag mig runt i staden och skulle rädda människor, sen när vi satt där och drog upp skiten i näsan så kom snuten och då kryter jag ut ur värsta minsta hålet och åker ner för ett stuprör, haha jag fattar inte vart alla drömmar kommer ifrån så jävla sjuk va den iaf hahah...

Haha är iaf hemma hos mamma och pappa nu och snart är de nog dax att krypa ner i sängen och försöka sova, ska nog palla mig in i duschen innan bara...
Aja godnatt

Pussisar

2 kommentarer:

  1. haha du är inte klok.. vilka jävla DRÖMMAR DU HAR.. haha

    SvaraRadera
  2. hahah jag vet men de där va ju iaf inte nån mardröm den va ju faktist lite kul ;P hahaha

    SvaraRadera