onsdag 6 maj 2009

=)

Oj de har blivit lite glest mellan inläggen på senaste tiden men datorn har bott hemma hos tina sen har jag vart sjukligt trött.
Igår så jobbade jag iaf hela dagen sen på kvällen så sov Wille hos mamma och pappa. Jag åkte till Alex en stund och snacka lite skit och följde med henne till tvättstugan Sen åkte jag hem till kalle båda va sjukt trötta och satt och halvsov i soffan, sen så kom han på att vi skulle till affären och köpa chips och dricka och jag har nog aldrig vart med om nån som går så fort hahaha Sen kom vi iaf tbax hem till honom och glodde lite till på tv sen så somna vi ganska tidigt, mys =)
Idag så kom jag iaf hem till mamma och pappa vid typ 7 och hämtade wille och skjutsa honom till dagis sen va de bara att dra in till örebro igen och lyssna på när dom snacka om miljövänliga rengöringsmedel hehe sååååå intressant or not.. aja va ju iaf tvungen att gå på de träffade ju Madde också vilket va trevligt så vi stog och snacka skit ett bra tag innan vi åkte och jobbade.. Så nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och har nyss käkat soppa, mumsmums:) ska iväg och jobba igen runt ett tiden så funderar på och lägga mig framför tvn en stund och vila sig lite hehe...kanske skriver mer ikväll ;P

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar